• Czcionka:
  • A
  • A+
  • A++
  • zresetuj wielkość interlinii
  • wĹ‚Ä…cz wiÄ™kszÄ… interlinie+
  • Kontrast:
  • wĹ‚acz kontrast
  • wyĹ‚acz kontrast
  • Informacje:
  • jezyk migowy
  • invalid
  • Mapa strony:
  • mapa strony

PAŹDZIERNIK 2020 r.

 

 

TEMATYKA KOMPLEKSOWA

  • JESIEŃ W SADZIE
  • JESIEŃ W OGRODZIE
  • NASZA PANI
  • NASI DOMOWI ULUBIEŃCY
  • DOMY I DOMKI

 

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE

 

  • Kształtowanie prawidłowych nawyków higienicznych oraz postępowania w różnych sytuacjach codziennych zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego i uświadomienie dzieciom konieczności ich przestrzegania w czasie pandemii COVID – 19.
  • Rozpoznawanie drzew owocowych po owocach; wyjaśnienie słowa- sad.
  • Nazywanie przetworów z owoców i warzyw ( dżemy, soki, kompoty).
  • Poznanie wybranych owoców egzotycznych.
  • Rozpoznawanie i nazywanie wybranych warzyw; rozróżnianie ich za pomocą wzroku, dotyku ,smaku ,zapachu.
  • Rozpoznawanie liter drukowanych , pisanych- małych i wielkich :o-O, a-A, m,M.
  • Kształtowanie pojęć liczbowych i umiejętności liczenia- zapoznanie z zapisem cyfrowym liczb:1,2,3,4.
  • Rozwijanie intuicji geometrycznej nazywanie figur geometrycznych.
  • Określanie czynności domowych wykonywanych przez poszczególnych członków rodziny.
  • Rozwijanie zainteresowania pracą rodziców.
  • Zapoznanie z zawodem nauczyciela
  • Poznawanie zasad dbania o zwierzęta hodowane w domu.
  • Nazywanie dorosłych i młodych zwierząt.
  • Rozwijanie mowy i uważnego słuchania - wypowiadanie się na temat treści wysłuchanego utworu literackiego.
  • Przestrzeganie wspólnie ustalonych umów i zasad regulujących współżycie w grupie.
  • Rozwijanie relacji pomiędzy dziećmi, opartych na wzajemnym szacunku i akceptacji.
  • Poznanie osób pracujących w bliskim otoczeniu przedszkola.
  • Nazywanie zawodów związanych z budownictwem.
  • Poznanie sposobów przygotowywania się zwierząt do zimy.

 

Maszerują przedszkolaki( z ilustracją ruchową)

Maszerują przedszkolaki raz, dwa, trzy (2x)
I dziewczyny i chłopaki raz, dwa, trzy (2x)
I trzymają się za ręce raz, dwa, trzy (2x)
Buzie ładnie uśmiechnięte raz, dwa, trzy (2x)

Ref.: Idziesz ty, idziesz ty, idę ja, idę ja
Idę ja, idziesz ty – na raz, dwa, trzy.

Idą rzędem przedszkolaki raz, dwa, trzy (2x)
W pociąg bawią się dzieciaki raz, dwa, trzy (2x)
Na stacyjkę zaraz wjadą fu, fu, fu (2x)
Ciągną wagon z czekoladą mniam, mniam, mniam (2x)

Ref.: Zjesz ją ty, zjesz ją ty, zjem ją ja, zjem ją ja,
Zjem ją ja, zjesz ja ty - na raz, dwa, trzy.

Idą kaczki-przedszkolaczki kwa, kwa, kwa (2x)
Mają chusty i kubraczki ha, ha, ha (2x)
Głośno kaczym dziobem kłapią kłap, kłap, kłap (2x)
I do wody szybko skaczą chlap, chlap, chlap (2x)

Ref.: Skaczesz ty, skaczesz ty, skaczę ja, skaczę ja,
Skaczę ja, skaczesz ty – na raz, dwa, trzy. 

Nauczycieldobrze wie  A.Wójtewicz

Kto zawsze ma na twarzy słońce
i spokojny miły głos, kto odpowiedzi 
zna tysiące na męczących pytań stos,
kto urwisowi da cukierka i kto zabaw
wiele zna, ta to jest nasza pani
nauczycielka. Dla niej piosenka ta.

Ref:
Nauczycieldobrze wie jak wesoło
uczyć się, nauczyciel dobrze wie 
że nauka to zabawna sprawa. 
Nauczycie dobrze wie ile w głowie
zmieści się, nauczyciel dobrze wie że, 
nauka to jest super sprawa.

Kto mnie nauczył liter pierwszych, bym
je w słowa składać mógł. I kto mi czyta 
setki wierszy i bajeczek w dzień po dniu.
Kto w każdej chwili zagra w berka, i na 
nudę sposób ma. Tak to jest nasza pani
nauczycielka. Dla niej piosenka ta.

Ref:
Nauczyciel dobrze wie jak wesoło
uczyć się, nauczyciel dobrze wie 
że nauka to zabawna sprawa. 
Nauczycie dobrze wie ile w głowie
zmieści się, nauczyciel dobrze wie że, 

nauka to jest super sprawa. 

Nasze Grupy

Grupa Misie

Misie

Grupa Motylki

Motylki

Grupa Biedronki

Biedronki

Grupa Żabki

Żabki

Grupa Pszczółki

Pszczółki

Grupa Zajączki

Zajączki

Przekierowanie na stronÄ™ Facebook

Przekierowanie na stronÄ™ Instagram